בני 3 ו-40 נהרגו בתאונה קשה בשומרון, אחרים נפצעו

בנצי לייזרוביץ No Comments on בני 3 ו-40 נהרגו בתאונה קשה בשומרון, אחרים נפצעו

צוותי מד"א וצה"ל קבעו את מותם של גבר כבן 40 וילד כבן 3 בתאונה קשה בשומרון. ילדות כבנות 5 ו-8 נפצעו באורח קשה ובינוני. שני פצועים נוספים פונו במצב קל

צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תאונה קטלנית בשומרון: גבר כבן 40 וילד כבן 3 נהרגו בתאונת דרכים שאירעה בין שני כלי רכב, בכביש 505 בין עקרבה לצומת מגדלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל קובעים את מותם של גבר כבן 40 וילד כבן 3, עם פגיעות רב מערכתיות, ומפנים לבית החולים 4 פצועים, בהם: ילדה כבת 5 במצב קשה עם חבלת ראש, ילדה כבת 8 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים, ו-2 קל.

פראמדיק מד"א נריה תקוע וחובש רפואת חירום במד"א שחר אלוילי סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב פרטיים. נהג הרכב גבר כבן 40 היה לכוד בתוך הרכב וחולץ על ידי לוחמי האש, בנוסף בסמוך נמצא ילד כבן 3, שניהם היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבלו מפגיעות רב מערכתיות ולא נותר לנו אלה לקבוע את מותם במקום. בנוסף הענקנו טיפול רפואי ל-4 פצועים, ילדה כבת 5 סבלה מחבלת ראש קשה ופונתה על ידי כוח רפואה של צה"ל לבי"ח במצב קשה, ילדה כבת 8 סבלה מחבלות בראש ובגפיים ופונתה במצב בינוני לבי"ח, ועוד 2 פצועים פונו במצב קל".

גם צוותי כבאות והצלה פעלו בזירה. רב רשף אופיר לוי מפקד המשמרת: "עם ההגעה לזירת התאונה בכביש 505 זיהינו זירה קשה, בה שני כלי רכב פרטיים במרחק של כמאה מטרים האחד מהשני עם סימני פגיעה קשים. במהלך הערכת המצב עלה כי באחד הרכבים ישנם שני לכודים הרוגים, ילד ולידו גבר. בנוסף לכך ילדה כבת חמש פצועה קשה, וגבר במצב בינוני. מייד התחלנו בפעולות חילוץ אשר נמשכות גם ברגעים אלו ממש, עקב עוצמת הפגיעה ומורכבות החילוץ".



0 תגובות